חיפוי זכוכית למטבח

בישראל קיימים חידושים רבים בכל הקשור אל תחום העיצוב. היום את אריחי הקרמיקה מחליף חיפוי זכוכית למטבח וכן לחדרי הרחצה.


הזכוכית הינה מבריקה ועדינה ומקנה אווירה יוקרתית ונקייה יותר. היום, מעצבי מטבח רבים ומוכרים, מעדיפים כבר להשתמש עם חיפויי זכוכית. ישנם כמה דברים שיש לתת עליהם דגש כמו למשל כאשר אתם מזמינים חיפוי למטבח המיוצר מזכוכית, חובה לעדכן את הקבלן המבצע את העבודה את המידות והאזורים שבהם אתם מעוניינים לחפות את הקירות. הזכוכית חייבת להיות מחוסמת לבטיחות בני הבית ויש לבדוק, כי אכן מוטבע עליה תו תקן ישראלי.
 


 כמה עובדות שיש לדעת לגבי סוג הזכוכית שיש להשתמש בה בחיפוי הקירות
 
ראשית, על מנת לבחור נכון חיפוי זכוכית למטבח, יש לוודא כי הקבלן אכן משתמש בצבעי זכוכית איכותיים והשכבה של הצבע חייב להיות עבה דיה, כך שהצבע לא יתקלף מחיפוי הזכוכית. הזכוכית צריכה להיות מסוק "קליר" כך שלא יהיה בה גוון ירוק כאשר אין בה עופרת מה גורם לה להיות למעשה בגוון ירקרק.

אם הזמנתם חיפוי עם הדפסה לקירות המטבח, וודאו כי ההדפסה היא איכותית.  יש לוודא כי הבלן התחשב גם בנקודות החשמל השונות הנמצאות במטבח והחיתוך ליד נקודות אלה, יהיה מדויק והזכוכית עבה את תהליך החיסום. גם בחירת החברה אשר תבצע עבורכם את חיפוי קירות הזכוכית, צריכה להיות מומחית בתחום זה ועם ניסיון ומוניטין של שנים.

דיוק ואיכות בהתקנת חיפוי זכוכית למטבח

 
לא כל חברה מתמחה בהתקנת חיפוי זכוכית למטבח היות וישנם קריטריונים מסוימים לבחירה של זכוכית איכותית אשר עוברת תהליכי צביעה מיוחדים על מנת שלא יהיה ב קילוף לאחר כמה שנים וכן, הבטיחות של הזכוכית שצריכה לעמוד תחת תו תקן ישראלי הינה במעלה הראשונה. אנו בחברת א.ב זכוכית ,שמים דגש מוקפד על התקנת חיפויי הזכוכית למטבח או לחדרי הרחצה, כאשר אנו בודקים את השטח לפני ומייעצים ללקוחותינו לגבי החיפוי המתאים ביותר. החברה עוסקת בכל עבודות הזכוכית הקיימות אם בייצור מקלחוני זכוכית, מחיצות זכוכית, וויטרינות לחנויות, מדפי זכוכית, מעקות זכוכית למדרגות ולמרפסות ועוד.
Coi בניית אתרים
דף הבית טלפוןwaze פייסבוק